Hvem er Dennis Pape?2016-11-08T00:39:52+00:00

Hvem står bag SOLO marketing

Erfaring

Jeg har i 12 år arbejdet med både online og offline markedsføring og med et bredt kendskab til begge verdener en god forståelse for, hvordan de supplerer hinanden.

Jeg har deltaget i store online-projekter med komplicerede integrationer og samtidigt haft ansvaret for at den daglige drift og opgaver blev udført.

Men jeg har også siddet med små budgetter, hvor hver en markedsføringskrone blev vendt for at give mest værdi.

Samarbejde med bureauer, trykkerier og konsulenter har også været en del af min dagligdag. Og ud over et bred netværk af eksperter at trække på, har det også givet mig den nødvendige kritiske sans overfor de tilbud der bliver præsenteret.

For mig har kunden altid været i fokus. Intet af det vi gør, giver mening, hvis det ikke giver mening og værdi for slutkunden. Det er ofte en hårfin balancegang mellem troværdighed, forretning og kundefokus. Mit mantra har dog altid været: Giver det ikke værdi for kunden, kommer det aldrig til at give værdi for os.

Dennis Pape - Marketing manager og manden bag SOLO marketing

Dennis Pape, Marketing manager og indehaver af SOLO marketing

Hvorfor har jeg startet SOLO marketing

Jeg har startet SOLO marketing for at gøre en forskel.

Jeg tror på, at jeg for langt de fleste små og mellemstore virksomheder kan gøre en positiv forskel på deres brand og deres kundestrøm.

Der skal i de fleste tilfælde ikke meget til at øge kvaliteten af den markedsføring der laves -men det kræver en fokuseret indsats og kreative ideer.

Som freelance marketingkonsulent får jeg mulighed for konstant at blive inspireret og udfordret. Jeg får mulighed for at møde en masse inspirerende virksomhedsejere som hver især brænder for deres firma og deres kunder. I samarbejde med dem, håber jeg at kunne gøre en positiv forskel og se deres virksomhed vokse.

Den gode idé

Jeg brænder for at skabe den gode idé. De bedste idéer er dog svære at få alene og jeg søger derfor altid en god og værdiskabende sparring med mine kunder.

I min søgen efter den gode ide udfordrer jeg ofte paradigmerne og vanerne. Nogle gange er det sundt at vende sin opfattelse af sin forretning på hovedet og se den fra en ny vinkel. Det er ikke ensbetydende med at jeg kommer og vil lave hele din forretning om. Men hvis vi ønsker at skabe forandringer må vi udfordre måden vi gør tingene på i dag.